loading...
دانلود طلایی
اطلاع رسانی سایت

سلام به سایت دانلود طلایی خوش آمدید برای استفاده هر چه بهتر لطفا عضو شوید


admin بازدید : 6 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

HiDownload Platinum نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد.

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08

 

admin بازدید : 14 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium v10.0.5.3 Final

 

admin بازدید : 7 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.7 Final

 

admin بازدید : 5 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

Audio Cleaning Lab نام یک استدیوی صوتی نرم افزاری کامل می باشد که به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل های صوتی را مورد ویرایش قرار داده و یا اقدام به ساخت آهنگ های زیبا نمایند.در این نرم افزار بسیاری از ابزارهایی که برای رفع نیاز در زمینه کار با فایل های صوتی مورد نیاز می باشد موجود است. از ابزارها و ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهایی همانند ابزار حرفه ای ضبط صدا ، ابزار ویرایش فایل صوتی با دسترسی سریع ، قابلیت کار بر روی چندین فایل به صورت همزمان ، دارای ابزار تبدیل فرمت ، قابلیت ترکیب و میکس صدا ها بر روی یکدیگر ، دارای افکت های صوتی مختلف و ابزار افکت گذاری ، ابزار بهینه سازی فایل های صوتی  و … اشاره نمود که ابزارهای یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

MAGIX Audio Cleaning Lab ویرایش فوق حرفه ای فایل های صوتی خود با MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 19.0.1.12

 

admin بازدید : 9 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Screeny Pro ابزاری قدرتمند جهت گرفتن عکس و ویدئو از محیط دسکتاپ می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هر یک از آن ها دسترسی پیدا کند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به تهیه عکس از محیط های مختلف در کامپیوتر می باشند. قابلیت ضبط صدای سیستم، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل، قابلیت نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

screeny pro ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3

 

admin بازدید : 8 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

با روایت جدید شرکت ادوبی، غیر ممکن ها را ممکن بسازید و در ارتباط باشید! نسخه ی جدید نرم افزار محبوب ادوبی افتر افکتز ساعاتی پیش عرضه گردید. بدون نیاز به رندرینگ حرفه ای، ویژگی های جدید و قدرتمندی مانند Live 3D Pipline که جلوه های سینمای ۴بعدی را در لایه های ادیت شما می آورد در دستان شماست. کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک گذاشته، تنظیمات مخصوص به خود را بر روی چندین سیستم به طور آنلاین همگام سازی نمایید، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن دسترسی پیدا کنید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.0 cover ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404

 

admin بازدید : 6 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

Xilisoft Audio Maker نرم افزاری توانمند جهت کار با فایل های صوتی و حتی ویدیویی است. این نرم افزار در مرحله اول توانایی تبدیل فرمت فایل های صوتی و حتی ویدیویی را دارد و از فرمت های معروف این دو نوع فایل مانند  MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3, APE, FLAC, and AU و AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, 3G2, RM, H.264/AVC, and M4V جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند. فرمت های ویدویی پشتیبانی شده جهت تبدیل ویدیو به صوت می باشند. در مرحله بعدی این نرم افزار میتواند اقدام به ریپ کردن Audio CD ها کند و فایل های صوتی درون این لوح های فشرده را با فرمت های صوتی معمول نظیر mp3 درون کامپیوتر ذخیره کند. سپس این نرم افزار میتواند فایل های صوتی نامبرده را به صورت Audio CD رایت نیز نماید در دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش شدن نیز باشد. این سه مرحله جز سه قابلیت اصلی نرم افزار محسوب می شوند. قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که نظیر برش قسمت های دلخواه فایل صوتی که این قابلیت میتواند ضمن به دست آوردن قطعه ای دلخواه از یک فایل صوتی ، به ساخت رینگتون نیز کمک کند. همانطور که میدانید در هنگام تبدیل فرمت و ریپ نمودن ، یکی از امکانات لازم ، تنظیم کیفیت و اطلاعات است تا در فایل خروجی نتیجه دلخواه حاصل شود ، این نرم افزار قابلیت های تنظیم کیفیت را داراست و همچنین میتواند تگ های ID3 را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار در تبدیل فرمت بسیار سریع است و از قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز جهت تسریع فرایندها پشتیبانی میکند. کاربر با این نرم افزار به جهت محیط گرافیکی آن ساده و قابل فهم خواهد بود.

 

x audio maker  ابزارهای لازم جهت کار با فایل های صوتی Xilisoft Audio Maker v6.4.0

 

admin بازدید : 3 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

 

ACDSee Video Converter Pro تبدیل ویدیوهای خود با ACDSee Video Converter Pro 3.5.41.0

 

admin بازدید : 9 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ImTOO iTransfer Platinum نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت ، انتقال اطلاعات ، ساخت رینگتون و مدیریت مخاطبین و ایجاد فایل پشتیبان در گوشی آیفون و دستگاه های iPad و iPod و iTunes می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت قابل استفاده در دستگاه های ذکر شده تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزار کاملی جهت ترانسفر و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد به طوری که علاوه بر فایل های مالتی مدیا که توسط این نرم افزار به صورت اختصاصی با فرمت ویژه به گوشی های آیفون دستگاه های نامبرده منتقل خواهد شد ، نرم افزار توانایی رد و بدل اطلاعات و به نوعی ایجاد فایل بک آپ و پشتیبانی برای دیگر فایل ها نظیر اسناد و فایل های pdf را جهت ذخیره در هارد دیسک کامپیوتر یا برعکس جهت ارسال به گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده را نیز دارا می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و نرم افزار با ارائه امکانات لازم این امر را میسر میکند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار که بسیار مهم است ، ایجاد نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین درون گوشی آیفون و دستگاه های نامبرده می باشد. نرم افزار میتواند از این اطلاعات نسخه پشتیبان (backup) تهیه کند و در مواقع لازم این نسخه پشتیبان را به صورت قابل استفاده به داخل گوشی ریستور و بازگردانی نماید.

قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

ImTOO iTransfer Platinum مدیریت کامل محصولات اپل ImTOO iTransfer Platinum 5.4.12

 

admin بازدید : 14 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player یک پلیر ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

 

Aiseesoft Blu ray Player پلیر قدرتمند و حرفه ای Aiseesoft Blu ray Player 6.1.30

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب سایت چگونه است؟؟؟
    اطلاع رسانی سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 409
  • بازدید کلی : 2,144
  • امکانات yahoo